komsumuz sevim

KOMSUMUZ SEVİM Adım gökhan lise 1 e geçmiştim annemi kanserden kaybetmiştik.Babamda 1 kaç ay sonra baskasıyla yasamaya başladı artık eve gelmiyordu.Bense çoğu zaman yalnızdım.Bir gün kapı karsı komsumuz zile bastı babamın aradıgını beni artık istemediğini söylemiş.Evde 1 ay daha kaldım okula gelip gidiyordum.1 ayınsonunda ev sahibi geldi evi bosaltmam gerektiğini kiranın ödenmediğini belirtti.çaresizce düşünmeye başladım sokakta kalmıştım. Karsı komsumuz sevim hanım 35 yaşlarında evde kızı ve kardeşi ile birlikte yasayan kimseyle konuşmayan kendi halinde bi kadındı.Uzun boylu esmer her zaman bakımlı bir kadındı.Lüks bir arabası vardı annemgilin konusmalarından kocasının yurt dısında iş kazasında öldüğünü ve kadına yüklü tazminat ödendiğini biliyordum.Çaresizce kapılarını çaldım sevim hanım kapıyo açmıştı.Beni baştan aşagıya süzdü ve söyle canım bişeymi var hayır efendim diyerek durumu anlattım.kalcak yerimin olmadığını bana yardımcı olup olamayacağını söyledim.Beni içeriye davet etti. E Gökhan şimdi ne yapmayı düşünüyorsun ben bilmiyorum sevim teyze kapıda kaldım arzu edersen bizimle kalabilirsin dedi çok sevinmiştim çok teşekkür ederim dedim.Dur hemen tesekkür etme istersen bize bi usak lazım bu sen olabilirsin yakında burdan tasınacagız bahçeli geniş bir eve çıkacağız orda benim kardeşimin ve kızımın bütün emirlerini yerine getireceksin aksi halde seni sokağa koyarız.Sevim teyze kalacak yerim yok mecburum kabul etmeye.Ne mecburiyeti it seni sokaktan kurtarıyorum.Kalk ayaüga ne olduğunu anlayamamıştım.Ayağa kalktım gel buraya sevim teyzeye doğru yürüdüm oturduğu yerden kalktı tokatı yüzümde patladı çok sert bi tokat yaemiştim anladım pis köpek eger bize itaat etmessen önce canına okurum sonrada seni sokaga atarım tamam sevim teyze birden saglı sollu tokatlar yüzüme inmeye başladı.Ne teyzesi köpek efendim diyeceksin.Saçımdan kavradı ben diz üstü çöktürdü.Kapan ayaklarıma ve bana yalvar canım çok yanmış ve korkmustum ayaklarına kapandım ayaklarım öp hemen erkek değilmisiniz adi yaratıklar sizi.Ayakları büyük tabanları kalındı derhal ayaklarını öpmeye oksamay basladım 3-5 dakika olmuştu hala ayaklarını yalıyordum bir an basımı kaldırdım.Efendim buna çok sinirlenmişti.sana kalk dedimmi köpek beni tekmelemeye başlamıştı rasgele tekmeliyor acı içinde kıvranıyordum.Dolabı açtı kalın bi kemer çıkarttı dön duvara ellerini duvara koy dediğini ikiletmeden yaptım.Kemeri bütün gücüyle sırtıma indirmeye başladı.Canım çok yanıyordu ama karsı gelemezdim.Sırtıma 20-25 kere vurmuştu.Dön bana doğru gözlerimden yaslar akıyordu.Ne o lan canınmı acıdı köpek çabuk git evin her tarafını temizle yoksa cezan büyük olur.Hemen evi temizlemeye başladım.Bir saat sonra kapı çaldı gelen sevim teyzenin kızı sibel ve kardeşi sunaydı sibel benim yasımdaydı ama benden 7-8 santim uzundu.Sevim teyze bana seslendi gökhan gel buraya buyrun efendim neden sibeli karsılamadın lan gel yanıma sag elini kaldırdı 5 parmağı yüzüme oturmustu.Arkasından bi daha indirdi yüzüm yanıyordu odada bir an bi sessizlik oldu.Anne bu karsı komsunun oğlu değilmi neler oluyor.Sevim teyze kısaca kızına durumu anllattı.Yani annecim bu çocuk bizim usagımız öylemi evet kızım teyzenin senin ve benim emrinde bundan sonra.Sibel annesine tesekür etti demek sen bizim usagımızsın bundan sonra ben basım önde susmus kalmıstım.Sert bi tokat yüzüme inmişti.cevap versene lan emrindeyim sibel hanım.Sibel bu durumu çok sevmişti peki annecim ya dediklerimi yapmazsa o zaman cezasını ver kızım peki annecim.Odanın kapısı açılmıs Odaya suna girmişti sunada 32-33 yaslarında 1.75-1.80 boylarında çok güzel iri yapılı bi kadındı.Ablacım konuştuklarını duydum valla çok iyi bir iş yapmıssın.Gökhan gel oğlum buraya emredin efendim.Git benim odamı topla hemen hemen hareketlendim suna hanımın yatagını düzelttim odasındaki her seyi sildim birdewn odaya girdi.Bakalım yeni usağımız nasıl yapıyor işini.Neden temizlenmedi bu terlikler sen nasıl usaksın köpek bişey dememme fırsat vermeden sağlı sollu tokatlamaya basladı sendelemiştim eli çok agırdı ve dogrusu çok canım yanmıstı çekmeceyi açtı bi kelepçe çıkardı ellerimi arkadan kelepçeledi.Dik dur lan karsımda basını egersen gebertirim seni ellerim kelepçeliydi gözlerin tavandan ayırma yoksa canına okurum senin birden 5 parmagı yine yüzüme inmişti.Bir an göz göze geldik basını niye oynattın lan köpek saglı sollu tokatları yüzüme indirmeye basladı artık dayanamıyor vurmamması için yalvarıyordum.o ise hafifçe gülümsüyordu sinirini alalmamıstı.kulaklarımı iki eliyle kavradı.Kulaklarımı yukarı doğru asılmaya basladı.ayak parmaklarımın ucundaydım birden ayaklarımın yerden kesildiğini hissettim.yere dogru fırlattı basım dönüyordu yala lan ayaklarımı köpek parmaklarını sırayla ağzıma sokuyor tırnakları dudaklarımı çiziyordu.Bense hiç ses çıkarmadan ayak parmaklarını yalıyordum ayakları yumusamıştı hafif iniltiler çıkarıyordu.Kapı çalınıyordum teyzecim girebilirmiyim gelen sibeldi Suna hanım yatağına oturmuş bense ellerim arkadan kelepçeli ayaklarını yalıyordum suna hanım yeğenine dönerek sende istermisin kızım evet teyzecim.Gökhan kalk ayağa hemen ayağa kalktım çabuk olsana it tokatı patlatmıştı.Ellerini yana açtı iki elide aynı anda yüzüme indi suratım pres olmustu adeta hadi kızım sıra sende sibel kulagımdan asılarak beni kendine doğru çevirdi sap elini yana açtı tokatı bütün gücüyle suratıma indirdi suna hanım ayaga kalktı arkama geçti tırnaklarıyla göğüs uçlarımı sıkıyordu.Sibel ise suratıma tokatları indiriyordu.Bak kızım şimdi bir erkeği daha yakından tanıyacaksın.Anlamadım teyzecim anlarsın şimdi deyip sert bi şekilde beni soymaya başladı sibelin elini tutup sikimi sıvazlatmaya başladı korkudan sikim ufacık kalmıştı sibelin parmakları kalın ve uzundu etli parmaklarıyla sikime 31 çekmeya başldı sikim kalkiyor sibel şaşkın gözlerle sikime bakıyordu suna hanım birden tassaklarımı avuçladı ne o pezevenk yegenimi sikecen deyip tokatı yapıştırdı.Çök dizlerinin üstüne dizlerimin üstüne çöktüm suna hanım esaslı iki tokat patlattıktan sonra sibelin klodunu yırtarcasın çıkarttı yala lan pezevenk deyip basımı sibelin bacak arasına bastırdı.Dilim sibelin yarıgındaydı suna hanı saçlarımı kavramış basımı sibelin amından oynatamıyordum bile sibel ayakta zor duruyor dizleri titriyordu kendini yataga attı bunun üzerine suna hanım sertçe saçlarımdan asılarak basımı tekrar yataktaki sibelin amına soktu sibel titremeye baslamıstı kasılarak bosaldı.Suna hanım saçlarımdan çekerek yüzümü kendisine çevirdi sağlı sollu tokatlamaya başladı karnıma sert bir tekme attı dizlerim bükülmüştü beni sırt üstü yatırdı yüzüme oturdu amını yalamaya basladım daha hızlı köpek gebertirim diyor bütün ağırlıgını suratıma veriyordu kapı açıldı gelen sevim teyzeydi ne o kızlar bensiz başlamıssınız eğlenceye diyerek karnıma oturdu memelerimi tırnaklıyor vücudumu ısırıyordu yala köpek çabuk bosalt sunayı ben dahada hızlandım suna hanım kasılarak bosaldı sevim teyze beni ayaga kaldırdı yürü bakalım gökhan bey birazda bana hizmet edceksin deyip beni odasına doğru sürüklemeye basladı [email protected]

unlu kadinlarin hayal kavgasi

Kadın kavgası müthiş erotik..Tabii kavga edenler için değil. Ama izleyenler içi tabii ki..Hele bu dövüşenler iki ünlü hatun olursa.. Mesela Yeliz Yeşişlmenle Aysun Kayacının kavgasını kim izlemez ki? Ben bu ikilinin kavgasını gözümü kapatıp kurguluyorum. Bakalım beğenecek ve siz de başka şkşlşlerin kavgasını anlatacak mısınız? Aysun Yelize Sen ne salak karısın diye sataşır. Yeliz de Canın sopa istiyor gliba şıllık der. İki sarışın bomba karşılıklı geçip soyunurlar. Yeliz yeşil, Aysun da beyaz iç çamaşırlarıyla birbirlerini kollamaya başlarlar. Yeliz Amını parçalayacağım orospu diye Aysuna sert bir tokat atar. Aysun yere düştüğünde Yeliz başucunda ve ayaktadır. Aysun Bu tokatınhesabını vereceksin. Seni lime lime edip götünden sikeceğim diyerek Yelizi ayaklarından çekerek yere düşürür. Saçsaça başbaşa yerde yuvarlanmaya başlarlar. Bir ara üste çıkan Aysun Yelizin bileklerinden tutarak adeta tuş durumuna getirir. Sonra sağlı sollu iki tokat patlatır. Yleizin dudağının kenarından kan sızıntısı gelirken Aysun elleriyle onun iki memesini kavrar ve sıkmaya başlar. Aynı zamanda tırnaklarıyla Yelizin memelerini parçalamaktadır. Yeliz Ahhhhh..Bırak memelerimi amcık diye çığlık atarken Aysun Amına koyuyorum orospu..Seni nasıl dövüyorum der. Yeliz can havliyle Aysunun altından kırtulup ayağa fırlar ama hayli hırpalanmıştır. Aysun Yelizin arkasına geçir kolunu boynuna dolar. Diziyle de beline bastırır. Yeliz acı içindedir ve soluksuz kalmıştır. Aysun onu saşlarından tutup yerde sürüklemeye başlar. Yeliz Lütfen Aysun..Lütfen diye ağlayıp yalvarırken Aysun Lütfen ne Yeliz..Lğtfen ne kaltak der. Yeliz de Lütfen bırak beni..Ben sana ne yaptım ki beni dövdün diye ağlar. Aysun ise Yelizin amını parçalayıp yüzüne yumruk atarak onu bayıltır. Ve ayağa kalkarak Aptal şey…Amına koydum. İyi patakladım.Seni geberttim. Dayak yerken küçük kızlar gibi ağladın. Artık sen Aptal Sarışın değil Sikilmiş Sarışınsın diye yerde baygın yatan ve artık onu duymayan Yelize küfretmeye devam eder. Bir müddet sonra Yeliz ayıldığında Aysun yoktur. Gitmiştir. Yeliz kendi kendine Offff..Başım çatlıyor. Ne kaltak karıymış..Beni amma dövdü. Hiç acımadı ama bunu o yellozun yanına bırakmayacağım. Bir gün gene karşılaşacağız. Bakalım o gün nerelere kaçacak der.

okuldan kaçtım, kafayı buldum, arabada sikildim!

Hiç tanımadığın ama yakışıklı biriyle yatmak nasılsa, öyle hissediyorum kendimi. Sikişeli daha 5 saat geçmedi. Sabah okula gidiyorduk arkadaşlarla. Okuldan kaçmak için hazırlanmıştık akşamdan, herkez etek giycekti. Sabah herkezde bi karış etek… Ayıptır söylemesi çok güzel kızlarız. Neyse 4 kız gidiyorduk, takılcaktık biyerlerde. Kızlardan biri “Şeker isteyen var mı?” dedi. Biz de “Oha kızım, yolda şeker mi yicez? Azcak millet :)” dedik, güldük. Sonra öyle şeker olmadığını anlayınca, herkez çıkardı dilini, hepimiz haplandık. Sonra bara gittik, hapların üstüne bir de bira falan içince, dağıtmışız ortalığı, kopmuşuz yaa… Barda resmen milletin kucağında oynuyoruz… Bir ara Gizem bana, “Sen şu sarışın çocuğu yatağa atamazsın…” dedi. Ne biliyim kafam iyi herhalde, “Atarım…” dedim. Neyse ben gittim çocuğun yanına, “Naber?” dedim, o da “Naber olsun, iyi… Senden?” dedi ve anında sokuldu zaten işte. Elindeki birayı verdi, bende içtim, iyice uçtum… Sonra takıldık filan, “Az önceki çocuk kimdi?” dedi. Ben de “Hangisi?” dedim, o da “Kucağında oturuyordun…” dedi. Ben de “Senin de kucağında otururum, istersen tabi.” dedim… Piste ilerledim, çıktım oynuyorum, etrafımız erkeklerle çevrili. Sarışın çocuk geldi arkamdan sarıldı, oynuyoruz. Bilerek sürtünüyorum ona. Okadar azdım ki, anlatamam, öyle böyle değil. Sonra işte bitane de önüme geldi çocuk, öpmeye çalışıyor boynumdan. Sonra sarışın çocuk (Cem), öteki çocuğu itti ve bana “Buranın havası kaçtı, istersen gidelim…” dedi… Ben de “Dur çantamı alıyım, gidelim…” dedim ve yanından ayrıldım. Kızların yanına gittim, çantamı alırken kızlara “Ayarladım, idda benim, ben gidiyorum…” dedim. Kızlar “Nereye?” dedi. “Bilmem… yol nereye götürürse…” dedim ve çocugun koluna girdim ve gittik. Bizim çocuk zengin birşey çıktı, arabası varmış, arabaya bindik. Ben arka koltuğa geçtim. Müzik son ses, ben arabada oynuyorum hala, benim etek iyice açılmış, iç çamaşırım görünüyor nerdeyse. Kısa çoraplar ve Converse’ler vardı üzerimde, okadar sexi hissediyorum ki kendimi… Tenha bir tepeye çıktık, kimse yok sabaha karşı. Arabanın camları filmliydi. Arabayı park etti, sonra müzigi kıstı. Ben tam ortada oturuyordum, elimde “Sigara!” vardı. Cem, ön koltuktan arkaya doğru uzandı, bacaklarımı açtı ve baktı, “Of oof..” dedi. Güldüm, kafam iyi… “Sigarayı!” elimden aldı, kendisi çekti birkaç kez. Sonra bacaklarımı ikiye ayırdı ve ayak bileğimden başlayıp, içten yaladı, sonra diğerine geçti. Onu da okadar güzel yaladı ki, öldüm sandım, uçtum iyice. Sonra iç çamaşırımı çıkardı aldı, elinde salladı, sonra ağzına aldı, köpek gibi hırlıyordu. Sonra koltuğa attı iç çamaşırımı… Arka koltuğa geldi, yanıma oturdu, beni kucağına oturttu. Zaten 50 kiloyum boyum da 1.70 tahmin edin artık… neyse sikini hissedebiliyordum, okadar sert ve kalın ki anlatamam, öyle böyle değil. Biraz elleştikten sonra kucağından indim yanına oturdum. Kemerini, pantolonun düğmelerini açtık. Pantolonunu çıkardı, altında Sponge Bob’lu Boxer vardı, güldüm Sonra çıkardı sikini ve sallıyor. Ben zaten iyice kudurmuştum, sikini aldım elime, önce alttan başladım yalamaya, toplarını ağzıma alıp bırakıyorum. Cem fazla dayanamadı, zevkten ve sabırsızlıktan kudurdu iyice, kafamı tuttu “Hadi, sikimi ağzına al!” dedi. “Acele etme…” dedim. Sabırsızlanıyordu, kafasını geriye yasladı ve derin bir “Offf…” çekti. Ben se yavaş yavaş, nefesimi vererek yalıyordum. Siki iyice ıslandıktan sonra ağzıma aldım, koparacak gibi içime çekiyordum. Ağzıma zor alabildim, taa gırtlağıma kadar değiyordu… Kendi kendime, “Bu kocaman aleti ağzıma zor alıyorum, amıma nasıl girecek bu yaa?” diye kara kara düşünüyordum. Daha sonra kafamı kaldırdı, gözlerime bakıyordu. Sonra çekti beni tam köşeye attı, bir ayağım koltuğun üstünde, diğeri de ön koltuğun kafa koyma yerindeydi. Bu sefer bu başladı amımı yalamaya. Zevkten öldüm yaa, böyle birşey olamaz, süperdi. Dakikalarca yaladı. Amım iyice ıslandıktan sonra, ben de orgazm oldum, boşaldım. Mahvoldum iyice… Hele göğüslerimi param parça etti, kopardı resmen. Okadar sert ki, aynı siki gibi! Sonra üstüme doğru geldi, bacaklarımın arasında oynadı biraz. Derken sikini amıma sokmaya başladı. Ben “Acıyor!” deyince çekti. Sonra parmağını soktu. Bir iki üç parmak derken, baktım tekrar sikini sokmaya hazırlanıyor… Ve soktu da! Okadar canım yandı ki… Bu arada bekaretimi, kızlığımı kaybettim! “Bırak, yapma!” dedikçe daha da sertleşiyordu. Acı bir kaç dakika sonra zevke dönüştü. O kadar hızlı ve sert sikiyordu ki, uyuştum resmen. Bir yandan gidip geliyor, bir yandan da dili dışarda. Nerem denk gelirse yalıyordu, çok zevk aldım, ama bu arada okadar yorulmuşum ki, kıpırdayamıyorum bile. Bir de bu yetmezmiş gibi, oturdu koltuğa, ve beni üstüne çekti. Ben onun bacaklarının üstündeydim, sikini tam dikti, dayadı götümün deliğine ve “Hadi otur bebeğim!” dedi… “Ooof dur biraz, bende hiç hal kalmadı…” dedim. Tuttu beni “Hadi dedim sana, hadi…” diyordu. Bir yandan da kulağımı yalıyordu, okadar zevk veriyordu ki, karşı koyamadım ve oturdum sikinin üstüne. Daha öncede götten çok verdiğim için zorlanmadım. “Larç” diye bir ses çıktı ilk sokuşunda. Daha sonra beni zıplatıyordu. Götten sikilmeye alışık olduğum halde, resmen acıdı, çünkü onun yarrağı bayağı bir kalındi. Hani bileğim kadar vardı yani, çok ta şekilliydi… Oof oof… sikerken bir de yeşil yeşil gözlerime bakıyordu, kopardı beni, sarıldım boynuna. Beni hala zıplatıyordu, yorgunluktan öldüm sandim. Ama o hala sikmek istiyordu. Sonra yine çevirdi beni, amcığımı yalamaya başladı aşağı yukarı. Amcığıma tükürüyor, sonra ağzıyla amcığımın dudaklarını öyle bi çekiyor ki, sanki bütün organlarım yer değiştiriyordu. Sonra amcığımı sikmeye başladı tekrar. Amcığım baya bi sulanmıştı zaten, kaç kez boşaldım bilmiyorum Süper sikmişti beni, süper… Aylardır kendimi parmaklamaktan usanmıştım zaten, sikilmek iyi geldi. Gerçi kızlığım gitti, ama olsun, herşeye değer! Böyle yakışıklı biri sikti ya, gurur duyuyorum. Yarın da yine okuldan kaççam, çok fena azdım yine, oof oof. Bugün aricam onu, sabah alsın beni okulun ordan. Yine sikişcez Daha 5 saat önce sikildim, kıçımın üstüne oturamıyorum, ama olsun, sikişmek gibisi yok… Bu arada herkese yasal uyarı: Sikiş sikişebildiğin kadar bu fani dünyada

sex öncesi oral sex`in önemi

Oral Sex Nedir:ilişki sırasında olmazsa olmazlarımızdan birisidiroral seks porno filmlerdeki veya porno sitelerindeki gibi nefesimiz kesecek şekilde dilimizi sokmaya gerek yoktur.Vajina ucundaki dili ısırma, sündürme ve gerdirme gibi şeylerden uzak durun karşınızdakini zevk vereceğim diye canını yakıp sex yapmaktan soğutabilirsiniz.Penisi ısırmaya kıvırmaya sündürmeye çalışmayın canını acıtarak sex yapmaktan soğutabilirsinizKadına Sex öncesi Oral Sex Tam Anlamıyla Nasıl Yapılır ?Kadın vajinasına yavaşça dil dokunuşlarıyla karşımızdakini zevke getirip o ince noktayı hafif dil darbeleri ile vücudundaki zevk salgısını en üst seviyeye çıkararak kadınınızı zevkten çıldırtabilirizParmağımızı vajinasına sokup bir yandanda dilimizi vajinasında gezdirerek en hızlı şekilde karşımızdakini bulutların üzerine çıkarabilirizErkeğe Sex öncesi Oral Sex Tam Anlamıyla Nasıl Yapılır ?Erkek penisinin hamurdan farkı yoktur. Erkeğe kendini özel hissetirecek şekilde iltifatlar ederken bir yandandan parmağınızı penisinde gezdirerek yavaş yavaş sertleşmesini sağlayabilirsiniz 2. aşama yavaş yavaş sertleşmesini sağladıktan sonra penisi elinizle kavrayarak karşımızdakine tam güç vermiş oluruz3. aşama yumurtalıklardan başlayıp penisin en uç noktasına kadar dilinizi daire çizerek tepeye ulaşın4. aşama o penisi ağzının içine alın ileri geri hareketleriyle dudağınızın arasına kıstırarak 5-10 dk devam ediyoruz. Bu aşamada ağzınıza zevk suyu ( sperm ) gelebilir tamamen zararsızdır tiksinirseniz eğer belli etmeyin erkeğinizi hayal kırıklığına uğratabilirsiniz. Bilirsinizki bu pozisyonun adı sakso dur. burada çok dikkatli olmanız lazım bu süreyi çok uzatırsanız erkeğinizle sex yapamadan geceyi sonlandırmış olursunuz.Uyarı: Yumurtalıkları yalamak isterseniz dişlerinize olabildiğince dikkat edin çok hassas bir yapıya sahip olduğu için çok can acıtabilirsiniz.Posted in Adult Hikayeler, Aldatan Kadınların Seks Hikayeleri, Bakire Sex Hikayeleri, Baldız Hikayeleri, Cinsel Hikayeler, Ensest Hikayeler, Erotik Hikayeler, Fantazi Hikayeleri, Gay Hikayeleri, Gerçek Sex Hikayeleri, Götten Sikiş Hikayeleri, Grup Sex Hikayeleri, İş Yerinde Sex Hikayeleri, Porno Hikayeleri, Seks Hikayeleri, Sex Hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri, Türbanlı Sex Hikayeleri, Yaşanmış Sex Hikayeleri | Tagged Sex öncesi Oral Sex`in Önemi konusu, Sex öncesi Oral Sex`in Önemi konusu 2Leave a Reply Click here to cancel reply.Name

croosdress

ben arkadaslarla oturuyoduk kız arkdaslarımız geldi ole geldilerki sex istediklerini anladık birden tassağım havalandı.arkadasım banyodaydı kızların geldiğini bilmiyodu bi bağırdı sikim acıoo die kızlarda duydu.sonra banyodan cıplak cıkmazmı kızlarda soyunmaya bşladı.bende arkadsımla soyundum tabiiki odadaki yataklara geçtik.kız amını actı yarrağım sertleşti sonra bi soktumm kız ayy ladı arkadsımda ağızına dayadı sonra gotune dayadım yarrağımı dol akmıştı benden kız cok kotu oldu arkdasım da kızın ağızına akıttı inanılmaz bir zevkle aynı anda kızların amını siktik. “

kardeşimi kremlerken

Kaynak : kardeşimi kremlerkenSlm ben ahmet geçen yaz denize gittik arkadaşlarla. iki çiftte evliydi bende kızkardeşimle gittim. bu hikaye siteleri, kızkardeşimin benim yanımda soyunup giyinmeleri, onu başka erkekle öpüşürken yakalamış olmam benim ona karşı şuursuzca bir seks isteğidoğurdu ve bu istek hergeçen gün büyüdü

tıravestiler güzel genc ankara

“mrb ben 18 yasında bır gencım sizinle bır hıkayemı paylasmak ıstedım:Aklımda nedense hep ayak yalama var.oncellıkle ben 31 cok cekerım cunku o zevkı cok ama cok seviyorum bizım genelde guzel bakımlı uzun boylu kısaca fıstk gıbı komsularımız var.hepsının genelde ayakları cok bakımlı ve uzun tırnaklı sankı benım onu sevdıgımı bılıolarda hepsı uzun topuklu ayaklarıyla gorunuolar bana yanı gelde yala deer gıbı..komsumuz bı gunanahtarımı yanıma almayı unutmusum aksam eve geldıgımde kapıyı acamamıstım ve ust zıle bastım kapıyı actı anahtarın yok gel bıze evdekıler gelene kadar bekle dedı.bende tmm dedım eve gırdıgımde ıcerde aseton kokusu vardı ben salonda koltukta oturuodum oda aynı yerde teklı koltuklarda oturuodu ayaklarına oje suruodu bende dıkkatlı bakıodum bırden bana baktı benım onu seyrettıgımı gordu meraklısımısın dedı oje surmemın hayır dedım sadece ayakların cok guzel yaklas dedı bırden ayaklarını bırını gosume dıerını benım dalganın ustune koydu o anda ben ucmustum kalktı tabıkı sopa gıbı benımki sora onu ındırmek lazsım dedı napalım?dıye bır soru yoneltınce daha da ucmustum.bana bırden ayagımı yala dedı bende tmm dedım ayaga kalktı yatak odasına gec dedı soydurdu benı bende onu ayaklarının bırını yalatıodu dıerını ıkı bacagımın arasına soktu.ayakalrımdan hoslanıosun dımı dedı bende evt dedım bırden anı bı sekılde kalktı ve agzına aldı o anda ılk defa bu kadar cabuk bosalmıstım.bana bu olmadı tekrar yapıcaz dedı senden hoslandım ayaklarını yalamaya devam ettım bırden kalktı ve ıcerdın çıkolata sosu getırdı.ayaklarına doktu yala dedı bende yaladım ıstedıgım olmustu ama yınede kesmedı :)”

ezdim zavallıyı

Meraba arkadaşlar ben 27 yaşında 1.73 boyunda 60 kilo ayak bakımına ve ayakkabı seçimine çok önem veren bir bayanım küçük yaştan beri insanlara ayaklarımı yalatmak yada onları ayklarımın altında ezmek çok hoşuma gider.neyse gene sevgilimden yeni ayrıldıgım bir dönemde bi kafede oturmuş çay içiyordum baktım 18-19 yaşlarında bi çocuk benim ayaklarıma aç aç bakıyo onun baktığını bildiğim için ayağımı yavaş yavaş sallamaya başladım(bu arada ayağımda siyah topuklu çizme var)baktım önümden bir böcek geçmekte dedim kızım bu fırsat kaçmaz hemen sol ayağımı kaldırdım ve yavaş hareketlerle böceği ezdim ayağımı sağa sola doğru çevirdim yavaş yavaş bi baktım adamınki çadır kurmuş hiç bozuntuya vermedim ve ayağa kalktım çantamı aldım ve adamın yanından geçerken yavaşça kulağına eyilip istersen senide öyle ezerim dedim ve hiç arkama bakmadan yürüyüp gittim baktım arkamdan geliyor eve kadar beni takip etti en sonunda döndüm ve kapıdan içeri girmeden ona bi tokat attım baktım tık demiyo onu içeri aldım ve adını söyle köpek dedim adı cenk miş bak cenk dedim sen benim kölem olcaksan bana layık olmalısın onun için çabuk git duş al dedim gitti soyundu duşa girdi bende tam o yıkanırken içeri girip taşaklarını sıkmaya başladım bıraktım ayaklarımın dibine düştü sağ ayağımla sikini biraz okşadım baktım hemen uyandı küçük kereta nu arada zaten çizmelerimi çıkarmamıştım ve ona okkalı bi tekme indirdim o acıdan kıvranırken gittim içeriden tasma getirdim ve bağladım ben tv izlerken ona ayaklarımın altını yalamasını söyledim tamam dedi tamam efendim diceksin diyip bi tokat yapıştırdım neyse ayakkabılarımı çıkardı ayğımda sadece ince örümcek ağı desenli bir kilotlu çorap vardı ona tam üç gün eziyetlerime devam ettim en sonunda hiç beklemediği bir anda yaka paça evden attım onu baktım kapıda bekliyor kapıyı araladım ve sadece çıplak ayağımı uzattım aldı ve pembe ojeli parmaklarımı yalamaya başladı ama onu içeri almadım ve en sonunda gitti.ona iyice acıdım ve ayağımla böcek ezerken 60 dakikalık bir video çekip ona gönderdim bidada hiç görüşmedik…hikayelere devam etcem

aksaray`da telekızla aşk

Aksaray`da Telekızla Aşk Ben 20 yaşında zevkine düşkün birazda paralı bir üniversite öğrencisiyim.Beyazıtta okudugum için çevrede birçok rus hatun görüyordum hemde yılın her ayı, tek emalim güzel bir rus bayanla birlikte olmaktı. Okadar çok istiyordumki ne zaman bir rus hatun görsem kasıklarım yanıyor devasa aletimin şiştigini hissediyordum. Bir gün şans eseri bir arkadaşımdan Olga adında bir rus hatunun telefonunu buldum. Postasına 60 milyon istiyordu, Zaten çok fazlada düşünecek vaktim olmadı anında kabul ettim. Aksarayda adresi belirtip arkadaşın evine davet ettim. Ben şapkayı hazırladım birde hap atmıştım, artık tüm şartlar sex için elverişliydi. Zil çaldı ve kapıyı açtım karşımda şimdiye kadar gördügüm en güzel rus kız vardı. Rahat 1.80 boyunda, 23-24 yaşlarında, sütün gibi bacakları olan, yüzü pürüzsüz, adeta mankenlere taş çıkartacak bir bayandı. Bir an için böyle güzel bir kadının nasıl olurda kötü yola düştügünü bir an için anlayamadım ve uzun süre bu konuya takıldım kaldım. Tanışma faslından sonra kadının bakışlarından benide begendigini anladım. Ufak bir sohbetten sonra, Olga yanıma yaklaştı ve dudaklarımı kanatırcasına ısırmaya başladı. O hanım hanımcık kadın birden ateşli bir fahişeye dünüşmüştü. Kadım mazojistmiş. Acıtmalı seksten hoşlanıyormuş, bir anda o soguk kelepçeleri bilegimde hissettim. Bir hamlede soyundu ve o şeftali gibi kabarmış olan amını agzıma dayadı, 1dk kadar nefessiz kaldım. Dilimi her kilitorisine degdirdigimde ahhh ohhh diye sesler çıkarıyordu. Bir anda Olga üstümde ters döndü ve pantolonumu yırtmak üzere olan yarragımı özgürlügüne kavuşturdu. Öyle bir sakso çekişi vardıki, bende heyecanlanıp dilimi amının derinliklerine soktum. Artık patlamak üzereydim, ve inleyerek agzına patladım, Olga tohumlarımın hepsini yuttu yutamadıklarıda agzından dışarı taştı. Sonra bana döndü ve yeniden öpüşmeye başaldık ama agzıma kendi döllerim geliyordu. Bu sırada zaten dik olarak bekleyen yarragımı sıvazlamaya başladım. Bir posta hakkım bitmişti anlaşmamız bir posta idi ama Olga beni bırakmak istemedi. Kamil ben seni bırakamam dedi, işte o an zaten itfaye hortumu gibi olan yarragımı bir anda içine aldı. Üstümde zıplamaya başlamıştı, adeta bir jokeyin atının üzerinde hoyratca zıplayışı gibiydi. Bu sırada ben onun gösgüslerini yalaya yalaya gögüslerinin ucunu biberona çevirmiştim. 15-20dk git-gelden sonra. Olga benim boşalayacagımı anlayınca arabayı garajından çıkarıp saksoya başladı. Ve artık dayanacak gücüm kalmamıştı, gözlerimi açıp kapadım bir baktım olganın suratında adeta beyaz bir maske vardı. Benim aletim genede inmemişti artık Olganın patronu devamlı çagrı yapıyordu. Her neyse Olga ile üzülerek vedalaştık. Ama ben hala doyuma ulaşmamıştım. Daha önceden aldıgım Rahibeli Sex CD sini bilgisayrıma taktım ve izlemeye başladım. Anlaşılacagı üzere bir postada çakı yaptım. Olga ve Rena ile olan daha başka maceralarımı ilerde sizinle paylaşmayı düşünüyorum. İhtiyacı olanlara bu hatunların telefonunuda ilerleyen günlerde bana mail atanlara gönderecegim. Her türlü konuda bana yazabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım. Gönderen: Kamil_Ka Mail : [email protected]

ayagina kurban olurum

Ayağına kurban olurum Üniversiteye başladım. Arkadaşım Nihat `la aynı evde kalıyoruz..Bir gün eve kız kardeşiyle döndü memleketten..Üniversite 2.sınıftayız Kamu yönetimi.. Ben nekadar sayısalcı olsamda EA dan okul kazandım..O yüzden sayısal bilgilerim daha dün gibi aklımda.. Nihat döndüklerinin üçüncü günü bana şu kıza biraz Biyoloji biraz kimya anlat dedi. Tamam dedim. Çiçeği burnunda sayısalcıydı garibim. Nihat gezmeyi çok sever bende bulursam kızlarla bulamazsam internetle sex yaparım. O kardeşini bırakıp gitti bana.Kız buradaki yeni okuluna alışamamıştı..Hergün dertleşirdk.Melankolikti.Zamanla alışacağını anlattım.zorlukları aşacağını..Nihatla konuşuyordum hakkında. oğlum babam başıma bela etti dedi. Tamam o zaman kızı himayeme alıyorum dedim.ne haliniz varsa görün dedi. O günden sonra kızla ilgilendim.ne kadar eksiği varsa gördüğüm düzeltmeye çalıştım.Bir anne gibi cinsellik hakkında öğütverdim kimi zaman.Anlattım anlattım.. kız üçe geçti .tabi bizde..ortama alışmıştı.üçe geçince daha güzelleşti daha bakımlı oldu.. Hep alışveriş yapıyordu.Bazen birlikte çıkıyorduk.Bir gün ayakkabı alırken farkettim .çok güzel ayakları vardı. bembeyaz, damarlı ve tarak kemikleri sağlam görünüşlü,ayak pençesi geniş,parmakları sanki tornadan çıkmış gibi düz zarif, çıkıntısız ve belli bir simetriye göre sıralanmıştı.. Mağzada kreasyon yaptım buna. kazak etek ve altına denemek için birkaç değişik renkte ve kalınlıkta çorap altına çok şık bu ayağı gösterecek ayakkabı.. Sütyen, tanga da aldık. Onu kuaföre götürdüm ellerini, ayaklarını bakıma aldılar.. sonra eve geldik, hadi giyde bi göreyim dedi. Mini bir etekti. Ben bunu sen kırılma diye aldım, giyemem dedi, neden dedim. Aslında bacakları ağdalı dedğilmiş. Hemen bi koşu soğuk ağda aldım marketten geldim. Bak ben senin annen sayılırım. bunca şeyi konuştuk dedim. Hadi sana ağda yapayım dedim. banyoda ağda yaptım. yaparken sürekli kalkıktı sikim.. kızda bayağı utandı.. Neyseki evde nihat yoktu..Ormanı yok ettim duş al üstünü giy gel dedim.Kız çok utanmıştı ama diğer yandan hoşunada gitmişti..Değişime açıktı o yüzden kolay ikna ediyordum. Elbisenin altına süper ince tenrengi çorabı giy dedim. o giyip geldi. Koltuğa oturttum. aykkabıları çıkartıp aldım elime ayağını tırnaklarını yalayıp ısırarak yukarılara çıktım. Parlak çoraplı bacakları çok hoştu bembeyaz ten üstüne süper ince parlak çorap..Ağzım sulanmıştı çorabı dişerimle aşağıya sıyırdım beyaz tanga küloduda.. İşte bir ilk daha dedim. senin artık kadın olman gerek dedim.. çok istekliydi..Ama ifade edemiyordu. yukarı çıktım.dudaklarını hafif hafif öperken sertleşmiş sikimi bacaka aralarına aldım..Nefesimiz bir irine karıştıkça alıştık birbirimize. pantolonumu aşağıya sıyırdı.sikimi okşadı. sonra doğruldu. Çok mereak ediyorum bakıcam dedi. Bak dedim. bayağı inceledi. o heyecanla eline patlayacaktım. sonra ağzına aldım.emdikçe çıldırtıyordu. boşalacakken çenesinden tutarak yavaşça sikimi ağzından çıkardım. arkaya yatırdım.bir ayağını azıma aldım ayakta sikimide amına doğru görürdüm o bir eliyle amını okşuyor diğer eliyle benimkini.. sonra üzerine uzandım. hadi sen ayarlada bende gireyim dedim. ve sonuca ulaştık. Kanadı.onu alıp kucağıma banyoya götürdüm. soyunup banyoda devam ettik. Artık yorulmuştum duş alıp çıktık.. Kaygan ve bol tükürüklü yalama kısımlarını sonra analatacağım. O da banyoda kısmı olarak bende kalmasın… sevgilerimle..