Kocamı bakkal ile aldattım

Kocamı bakkal ile aldattım. Merhaba porno hikayeleri okurları, sizlere anlatacağım bu seks hikayemdebakkala olan borcumuzdan dolayı yaşamış olduğum bir seks hikayesini paylaşacağım, umarım beğenirsiniz. Her neyse bakkala olan borcumuz gırtlağa dayanmıştı. Yapacak hiç bir şey kalmamıştı elimizde çaresizce düşünüre durmuştuk. Kocam çalışmıyor üstelik kahve den...
Continue reading »

eşimle kavganın sonucunda onu aldattım

eşimle sıradan bi tartışmadan sonra büyüyen bi kavgaya tutuştuk ve sebebi çok komik saçma bişeydi ondan dayak yedim ve çok hırslandım ondan nefretim her geçen gün çoğalıyo ve delirtiyodu beni intikam hırsı normal sıradan bi arkadaşım vardı ismi uğur onunla çok ii anlaşırdık bana ilgisi...
Continue reading »

İşimin Patronuyla Aldattım Kocamı

Merhaba aldatan kadınlar hikaye okurları, sizlere patronumla yaşadığım seks hikayesinden biraz bahsetmek istiyorum. bu durumda kocamıda aldatmış oluyorum. Bunu neden yaptın diyenlere hikayemde yeterince anlattım diyebilirim. tüm seks hikaye okurlarına keyifli dakikalar dilerim. Selam Arkadaşlar ben funda evli Seksi bir vücuda sahibim ve 23 yaşındayım başımdan geçen...
Continue reading »

Sevgilimi En Yakın Arkadaşıyla Aldattım

Selam sex hikayeleri tutkunları. Konya’da öğrenci olarak yaşayan uzun boylu, balıketli, kısa saçlı, bal gözlü taş gibi 25 yaşında bir hatunum. 5 aylık bir sevgilim var Serdar. İşleri çok yoğun olduğundan pek benimle ilgilenmeye fırsat bulamaz dışarıda da pek bir şey yapamayız. Genellikle birkaç saatliğine...
Continue reading »

İlgisiz Kocamı Komşumuzun Oğlu İle Aldattım

Eşimle ilişkilerimi anlatayım sizlere.Galiba aldatıyor şüpheleri içindeydim ilk başlarda.Ama çok farklı bir durumdu.Adeta arkadaş gibi olmaya karar vermiş gibiydik.Evde sohbetlerimiz bile arkadaşlık sohbetleri gibiydi.Ben yıllar önce masörlük yapan biriydim.Artık sabrım kalmamış ve bir yolunu bulmam gerektiğini düşünür hale gelmiştim. Henüz üç senelik ilişkim olmasına rağmen...
Continue reading »

Kocamı Aşçıyla Aldattım

Selam Arkadaşlar ben funda Sizlere Mükemmel bir seks hikayemi anlatıcam herkes buraya gelsin derim bence. Hikayemi Başlıyabilirsiniz. Okuyan herkese teşekkür ederim Keyifli dakikalar. Merhaba arkadaşlar ben 27 yaşında 2 denelik evli nir bayanım ismim Funda Kocamla çok severek evlendik hâlâ da seviyorum kendisi çok ilgili mükemmel...
Continue reading »

porno izle - porno -