52 yaşındaki bakire komsu

Slm ben mert 1.83 boy 68 kg vucut seklim normal hafif sportif gibi. okuldan bir kızla sevgiliydim o 22 ben 23 yasındayım,kız arkadısımın annesiyle yasdıgım ilşkiyi anlatacam sizlere annesi 47 yasında idi : bundan 2 ay önce sevgilim bize gidelim yemek yer oturup konusuruz dedi bende olr dedim. Eve gittik kimse yoktu sevgilim herhalde alışverişe gitmiş olmalılar dedi. Ben pardesümü cıkarıp mutfaga gectim sevgilim yemek hazırladı ve yemeye basladık. yemegi yemiştik salona gectik tv izlemeye başladık. Sevgilim bana dönüp aşkım bu evlilikteki ilk geceyi cok merak ediyorum biliyorsan anlatır mısın dedi bende ilişki yaşamadıgım için bilmiyordum sustum. Kalktım mutfaktan bi bardak su aldım soguk terler boşalmaya başladı benden, tekrar içeri gectim sevgilim erotik kanalları dolaşıyordu şaşırdım ne yapıyorsun dediğimde şimdi bunlar ne yapıyorsa bizde aynısını yapacaz dedi. gel bakalım söyle yanıma otur dedi. Yanına oturdum ve kıpkırmızı geçtim o an. Sonra öyle bi kanal açtı ki sevgilim bunu izleyelim bakalım dedi. Porno kanalıydı, içerikte 2 zenci erkek olgun yaklaşık olarak 45 üstü bi kadını çatır çatır sikiyorlardı. sevgilimin agzı o büyük aletleri görünce açık kaldı, benimki o video karşısında kalkmaya başladı. sevgilim hadi aşkım öpüş benimle dedi ben kendimi geriye cektim. Üstüme çıktı ve beni hırcın bir sekilde öpmeye başladı. Karşılık verdim elimden tutup yatak odasına götürdü ve üstünü çıkarmaya başladı, tv yi kapatmamıştı. Ben hem ilk defa karsımda birinin soyunması hem de ilk defa am görecek olmanın heyecanı ile dondum kaldım. Sevgilim yataga uzanıp bacaklarını acıp gel bakalım dedi. Yavaşça yanaştım, sevgilim dogrulup pantolonun önünü açmaya başladı. Pantolonumu indirdi ve elini boxerimin içine soktu benim ki kalkmıstı ovvvvvvv aşkım bu ne böyle yaaa dedi. Ben hala utanıyorken tamamını dışarı çıkardı. Ben bunu alabilir miyim diye mırıldandı elini tükürükleyip sikime 31 çektiriyordu. Bnde alışmış ortama sonra yataga uzandı ve amını yalamamı istedi. Egildim ve amını yalamaya başladım. Sevgilim elini kafama bastıryordu. Rahat 5 dk kadar yaladım. Sonra içeriye aniden elinde poşetlerle annesi geldi ve ne yapıyorsunuz diye bagırmaya başladı kız arkadasım toprlandı bende elimle sikimi kapattım. Annesi kızına dışarı cık cabuk dedi o cıktı annesi poşetleri bırakıp yanıma geldi. Cenemi tutup sıkmaya başladı göz göze geldik ne yapıyorsun haa dedi konusamadım korkudan. Sonra burada aynen bu şekilde otur geliyorum dedi elbiselerimi de alıp kızının yanına gitti. 10 Dk sonra geri geldi üstümde tshirt alt tarafımıda battaniye ile kapattım. Hızlı bir şekilde battaniyeyi üzerimden alıp fırlattı. Seni şimdi rezil edeyim mi dedi ben yalvararak yapmamasını ögrenci oldugumu söyledim kızım senden bahsediyordu ama senden bu kadarını beklemezdim dedi özür diledim biraz sakinleşmişti. Sonra bana dogru egilerek kızım bakire onu sikemeyeceni biliyorsun degil mi o rahatlayacak sende hiç girmeden yine mastürbasyonla kalacaksın dedi. Sonra dogrulup benimkine göz attı vaaavvv inik hali böyle mi dedi ses çıkartmadım egildi bakalım kalkınca nasıl oluyor dedi ellerimi iki yana koydu ellerime bastırdı iyice egilip sarkmıs sikimi agzına aldı tamamını alıp yukarı dogru sündürüyordu. Ben zevk almaya başlamıştım kalkmaya başladı 1 dk sonra bütün sehvetiyle 19 cm uzunlugunda kalın yaragım dimdik duruyordu. eliyle tutp alttan yukarı dogru bi bakış atıp olum kaç kişi siktin dedi kocaman lan bu dedi bende gülerek daha hiç ilişki yaşamadıgımı söledim. Güldü gerçekten mi dedi evet dedim sonra kız arkadasım kapıda belirdi irkildim bizi izliyordu. Tadına bakmak isterim dedi bende olmaz dedim sus konuşma dedi tekrar yalamaya başladı bir yandan da soyunmaya başladı gögüsleri hafif sarkmıs gögüs uçları kabarmıstı. külotonu kalmıstı altında. O an anladım 55 kg falan vardı. Bana baktı neden ööle bakıyorsun dedi bende vücudunu inceliyorum dedim hoşuna gitmişti kocam beni hiç iyi sikemiyor 13lik sikiyle güya beni mutlu ettiğini sanıyor ama ben hiçazmı yaşayamadım dedi sana herşeyi ögretecem rahat ol önce dedi bıraktım kendimi ona biraz yaladı yataga gecti bacaklarını ayırdı amı sevgilim amından daha güzel kırmızımsı bembeyaz bir cevresi vardı gel yala dedi hemen yumuldum parmaklarını birleştir yavaşça sokup cıkar içime dedi bi anda elim cıvık cıvık oldu amı sulanmıştı sonra hafif dik durup nasıl yaladıgımı izliyordu sonra kızına seslendi kızım içerden ilaçlarımı getir bakalım dedi ben sasırdım kızı hızlı bir sekilde geldi yanımıza kutudan bir ilaç alıp yuttu bana ayaga kalk dedi kalktım banada bir ilaç yutturdu bune dedim geciktirici şekerim dedi onun yuttuguda hamile kalmaması için aldıgı bir ilaçmış kızına uzan dedi bana dogru dönüp sikimi okşayıp agzına bi sokup cıkardı ve şimdi onu sok bana dedi domaldı kızının amını yalamaya başladı yavaşça amına yanaştım eliyle tutup hızaladı beni kendine çekmeye başladı ben hafif ittim yavaşşşşş dedi tükürüp yeniden denedim hafifce sokmaya başladım ayyy falan diyordu hızlı hızlı nefes alyordu ben artık kendimi ama vermiştim tamamını ittirp alabildiğince aldırdım kafanı yukarı kaldırıp nefessiz bir şekilde kaldı bi süre kızı bana bagırmaya başladı kadını mı öldüreceksin serefsiz dedi tam cıkartırken kadın pompalamaya başla bebgim dedi ellerini arkaya atıp kalcalarımdan tutup beni kendine cekti tamamını soktum içine pornolardan izlediklerimle hızlı bir şekilde sikiyordum o ise bagırıyor inliyordu benim acımaya başladı cıkarıp sacından kavrayarak agzına verdim bi müddet yalattım sonra düz yatırıp bacaklarını ayırıp amına dil atup soktum gözleri iyice acıldı sonra kızını sacından tutup annesinin amına dogru cömelttim hızlı bir sekilde sikiyor cıkarıp kızına yalattırıp geri sokuyordum kadının gözleri yukarı dogru kaymaya başladı korktum yavaşladım o durma devam et diye bagıyordu bi müddet sessiz kaldı ve vaaaaoooovvvv dedi dogruldu işte benim erkegimsin dedi sikime hırcın bir sekilde sakso cekmeye basladı canım yanıyordu beni yere yatırdı oturup üstünde zıplamaya başladı kızıda gelip bana amını yalatıyordu sonra kadın üstüme yıgıldı bende az kalmıstım boşalmak için kadını kaldırıp duvara yasladım tek bacagını omuzuma atıp yerleştirdim amına hızlıca sikmeye başladım geliyorum dediğimde içime boşallllllll hadi bebegim dedi ve boşalmaya başladım amından döllerim akıyor bense hala boşalıyordum boşalmam bitti beni yataga itti elini amına sokup döllerimi agzına sürdü bana dönüp hem siki büyük hem becerikli hemde dölü cok dedi elimden tutup banyoya götürdü beraber yıkandık beni cok fena siktin ama cok etkiledin beni dedi bende bu olayı kimse duymayacak değil mi dedim sen merak etme dediklerimi yap ben halladerim dedi 2 gün sonra kız arkadasımla ayrıldık sen annemin sevgilisi oldun diyerek arkasını dönüp gitti. umarım begenmişsinizdir. Kırıkkaleden bayanları bekliyorum genç olgun farktmez eatarak bana ulaşabilirsiniz E>

komşu karısıyla ormanda

Ben Oktay. Evliyim ve uzun yıllardan beri aynı apartmanda oturuyorum. Bundan 3 sene önce evsahibinin oğlu ve gelini tayin dolayısıyla Adanaya gelmişlerdi. Bizim binada evsahibinin yukardaki boş dairesine taşındılar. Onlarla tanıştıktan sonra, gelinle karım iyi arkadaş oldular, devamlı birbirimize gidip gelmeler başladı. Gelinin ismi Banu idi. Banu gayet samimi bir kadındı, 2 çocukları vardı, ama çok seksi biriydi.Birgün yine onlara oturmaya gittik. Banunun oğlu çok şimarık bir çocuktu, sürekli annesini bezdirirdi. Bir baktım annesinin götüne vuruyor, annesinin götünü çimdikliyor, eteğini falan aşağı çekiyordu. Bu dalaşma sırasında Banunun beli açılmış ve giydiği tangasına kadar görmüştüm. (O sırada babası bilgisayarda birşeylerle uğraşıyordu). Banu benim gördüğümün farkına vardı ve yüzü kızararak bana baktı. Ben birşey olmamış gibi davranıyordum. Neyse, biz biraz daha oturup, karımla kalktık evimize gittik. Ama ben iyice azmıştım, Banunun bıldır bıldır götü ve giymiş olduğu seksi tangası aklımdan çıkmıyordu. O gece yatağa girince, Banuyu siktiğimi hayal ederek karımı 2 posta, deli gibi siktim!Ertesi gün işten biraz erken gelmiştim. Karım evde yoktu. Kesin yukarı çıkmıştır diye düşünerek Banuya telefon açtım, “Karım sizde mi?” diye sordum. “Yok Oktay abi, istersen gel, çocuklar yemek yiyor, sen de ye!” dedi. Ben de, “Tamam!” dedim ve yukarı çıktım. Yemek yedikten sonra Banu, “Çay içelim!” dedi. “Olur!” dedim. Çay içiyorduk. Oğluyla kızı, “Anne biz parkta oynamaya gidiyoruz!” dediler çıktılar. Banu ile havadan sudan konuşuyorduk. Banu, “Oktay abi, akşam olanlardan dolayı özür dilerim, oğlum biraz saftır, ne yaptığını bilmez!” dedi. Ben biraz aptala yattım, “Anlamadım?” dedim. “Oğlum akşam popoma vuruyordu ya hani, sen gördün! Umarım ayıplamazsın?” dedi. “Haa, o mesele mi? Yok canım ne ayıplayacağım, çocuk daha!” dedim. O da, “Evet, çocuk işte!” dedi. “Ama şu da var ki…” dedim (cümleyi bilerek yarım bıraktım). Banu cümlenin sonunu beklerken, “Neyse boşver, ben artık gideyim!” dedim ve kalktım evime indim.Eve inince hemen tuvalete girip, Banuyu düşünerek 1 posta 31 çektim. Bu arada karım geldi, pazara gitmiş. “Ne zaman geldin?” dedi. “Şimdi geldim.” dedim. Akşam oldu Banu balkondan karıma seslendi, “Abla gel oturalım!” dedi. Karım da, “Tamam geliyorum!” dedi. Banunun kocası olmadığından ben gitmedim. Banu karıma anlatmış, Oktay abiyle beraber yemek yedik diye (ama diğer konuştuğumuz, oğlunun poposuna vurma meselesini anlatmamış).3 gün sonra, ben işten dönerken, Banu da markete gidiyormuş, apartmanın girişinde karşılaştık. Bana, “Oktay abi, kocam çalışıyor, akşam beni köye annemlere götürürmüsün?” dedi. “Tamam, götüreyim!” dedim. Eve girince karıma söyledim, “Sen de gel, birlikte gider geliriz.” dedim. Karım, “Ben gitmem, köyleri çok uzak, sen götür!” dedi. Köyleri 45-50 km falanmış. Akşam Banu çocuklarla geldi çaldı kapıyı, karımla vedalaşıp indik aşağı, bindik arabama ve yola çıktık. Yol boyunca hep havadan sudan konuştuk. Farkettim ki, çocuklar var diye Banu konuştuklarına dikkat ediyor, bazı konulara özellikle girmiyordu. Neyse, vardık annesine. Ben orda kalacaklar diye tahmin ediyordum ki, Banu kalmayacaklarını söyleyip, beni de içeri davet etti. 2 saat oturduk. Geri dönecektik. Çocuklar, “Biz burda kalmak istiyoruz!” dediler. Banunun annesi de, “Nasılsa okul yok, haftasonu kalsınlar!” deyince, çocuklar orda kaldı, biz geri dönmek üzere yola çıktık.Köyden uzaklaşır uzaklaşmaz Banu hemen sordu, “Oktay abi, ogün birşey diyecektin demedin, ne söyleyecektin?” dedi. Ben de yine, “Boşver, söylemeyim!” diyerek Banuyu iyice meraklandırıyordum. Koluma yapışıp, “Ne olur söyle hadi, merak ediyorum!” diye ısrar edince, “Söylerim ama kızmak yok!” dedim. “Söz kızmayacağım, söyle!” dedi. Halen kolumu bırakmamıştı. “Biliyormusun Banu, Tanga külot sana çok yakışıyor, seni olduğundan daha seksi gösteriyor. Hatta…” dedim, (yine cümleyi tamamlamadım). Banu kolumu öyle sıkı tutuyordu ki, “Evet, Hatta? Devam et!” dedi. “Hatta okadar tahrik oldum ki, eve varınca seni düşünerek karımı 2 posta becerdim! Valla kocan çok şanslı bir erkek!” dedim. Bunları konuşurken benim yarak çadırı kurmuştu çoktan…Banu bana kızacak diye beklerken, Banu derin bir nefes aldı. Sordum, “Ne oldu? Çok mu kızdın?” dedim. “Yok kızmadım Oktay abi, ama yarama tuz bastın!” dedi, kocasının ilgisizliğinden bahsetti. Meğersem Banu kocasından çok dertliymiş, konuştukça konuştu. “Kocam annesinin babasının sözünden çıkmıyor, keşke gelmeseydik Adanaya! Bana karşı bütün ilgisini kaybetti!” diye anlatmaya devam etti. Ben de yangına körükle gidip, “Yani seks hayatınızı da mı etkiledi?” dedim. “Oktay abi, zaten çoktan beri seks hayatımız falan yok!” dedi. Bana cesaret gelmişti, bir sigara yaktım ve Banuya uzattım, “Al bir sigara iç, efkarın dağılsın!” dedim. Sigarayı verirken elini tuttum, tepki vermedi. Bundan cesaretlendim ve elimi bacaklarına attım. Yine tepki vermeyince, (içimden bu iş tamam, o da istiyor dedim) bacağını okşamaya başladım. Çok geçmeden Banu da elini yarağıma atınca, ben anayoldan ormana giren ilk yola saptım, 200 metre falan gittim ve arabayı sota bir yere durdurdum…Hemen Banunun dudağına yapıştım. O da dünden razıymış zaten, başladık öpüşmeye. Ellerim de boş durmuyordu, bir elimi tişörtünün altına sokup göğüslerini, diğer elimi de eteğinin altına sokup, külodunun üstünden amını okşuyordum. O da benim yarrağımı pontolonun üstünden okşamaya devam ediyordu. Ben, “Arka koltuğa geçelim!” dedim. Geçtik, ben bunu öpmeye okşamaya devam ettim. “Oktay abi, biraz acele edelim, şimdi annemler vardınız mı diye ararlar!” dedi. “Tamam!” dedim, önce hemen kendi pantolonumu ve donumu çıkardım, sonra da Banunun külodunu çektim çıkardım bacaklarından. Banu bacaklarını ayırıp, sikimiamına sokmamı beklerken, ben yumuldum amına ve amını yalamaya başladım. Banu oldukça şaşırmıştı, “Oktay abi, ne yapıyorsun?” dedi. “Amını yalıyorum! Kocan hiç yalamadı mı?” dedim. “Yoooo!” dedi. “Ben yalamadan sikmem!” dedim ve tekrar yumuldum. Dilimi amına sokunca, önce irkildi, sonra zevkten inlemeye başladı…Ben yaladıkça uçuyordu. Amından şarıl şarıl sular gelmeye ve boşalmaya başlamıştı. “Hadi sik artık, geç kaldık!” diye saçlarımı asılıyordu. “Tamam aşkım, sikeceğim, sakin ol!” dedim, doğrulup, Banunun o güzelamına yarrağımı sürtmeye başladım. Banu daha da kudurmuştu, “Oktay abi sok artık, dayanamıyorum, gir içime!” diyordu. Ben de yarağımı amına olanca hızımla soktum. Önce, “Ohhhhh!” diye bir çığlık attı, ardından da çıldırmış gibi inlemeye başladı. Birkaç kez sokup çektikten sonra Banu yeniden boşaldı ve “Oktay abi, mahvettin bitirdin beni! Hadi sen de boşal da, gidelim, geç kaldık!” dedi. “Daha dur bakalım, nereye gidiyoruz? Senin o hasta olduğum götünü de sikmeden şurdan şuraya gitmiyoruz!” dedim.Banunun saf saf yüzüme bakışından anladım ki, Banu götünü hiç siktirmemiş. Telaşlandı, “Nasıl olacak kiordan?” dedi. “Sen o işi bana bırak, hadi arabadan inelim!” dedim. İndik arabadan, Banunun ellerini arabanın kaportasına dayadım, belinden bastırıp götünü arkaya çıkardım ve arkasına geçip eteğini beline topladım. Önce güzelce bir götünü yaladım, sonra da yarrağımı götüne dayadım. Bastırdım. Başı girince, “Oktay abi çok ağrıyor, ne olursun çıkar!” dedi. Kim dinler? “Şşşşşt, sessiz ol aşkım, az kaldı, sık dişini biraz, bitti!” deyip birdaha yüklendim. Yarısını sokmuştum götüne. Birkaç kez sokup çektikten sonra götü alıştı, artık dibine kadar köklüyordum…Banunun hiç sikilmemiş daracık götünü sikmek okadar zevkliydi ki, saatlerce sikebilirdim. Ama daha 10 dakika sikmeden, “Oktay abi ne olursun boşal artık, her yerim uyuştu, dizlerim tutmuyor!” diye yalvarınca, hızlandım ve götüne boşaldım. Yarağımı götünden çekince, Banunun götünden osurukla birlikte döllerim dışarı püskürdü. Hemen kağıt mendille temizlendik ve toparlanıp yola devam ettik.

eşimden komşu kızına kıyak

Merhaba. Ben 27 yaşında evli bir beyim. Size eşim, Ben ve karşı komşumuzun kızıyla geçirdiğimiz mutlu bir geceyi anlatacağım Eşimle mutlu bir yaşantımız var. Eşim benim cinsel arzularıma tam anlamıyla cevap veremesede idare ediyoruz. Eşimle ilişkimiz sırasında eşim hep acı hissediyordu ama bana belli etmemeye çalışıyordu. Bundan bir ay önce .    karşı komşunun kızı Tülay bize misafirliğe gelmişti.O akşam anne babası evde olmadığından bizde kalması için ısrar ettik. Akşam yemekten sonra ben koltuğa uzandım, gözlerimi kapamıştım ama uyumuyordum. Eşimle komşu    kızı konuşuyorlardı, Ben de gözlerimi kapamış onları dinliyordum. Aralarında konuşmalar bazen cinselliğe kayıyordu. komşu kızı eşime ‘mutlumusun’ diye sordu. O    da ne anlamda olduğunu sorunca ben iyice dinlemeye başladım onları .Komşu kızı da her anlamda dedi. Eşim de vallahi her anlamda mutluyum ama cinsellikte değil dedi. komşu kızı ‘neden’ diye sordu. Eşim de ‘inanamazsın ama ilişki sırasında acı duyuyorum’ dedi. ‘Eşimin aleti çok büyük, acı duyuyorum ama belli etmiyorum’ dedi. Bunu duyan komşu kızı o arada bir iç çekti ki    inanın acıdım. Eşim ne oldu diye sorunca, ‘valla Neşe öyle şanslısın ki, kıymetini bilmiyorsun’ dedi.Eşim de ona ‘peki sen cinsel arzularını nasıl bastırıyorsun’ deyince O da ‘kendi kendimi okşayarak’ diye anlatmaya başladı. Bu arada ben uyanık olduğumdan bu konuşmaları duyunca benim yarak eşorfmanın içinde kazık gibi olmuştu. Eşim Neşe de bunu farketmiş benim uyuduğumu sandığı için komşu kızına benim yarağı göstererek baksana kız şunun büyüklüğüne vallahi içimi parçalıyor diyerek gösterdi. Tülay da daha iyi ya dedi. Ben iyice    heyecanlandım. Eşime ne olmuştu ben de şaşırdım. Birden cesaretlenerek ‘‘kız Tülay istersen açayım eşorfmanı iyice bak, uyuyor nasıl olsa duymaz’’ dedi. O da çekinerek bilmem ki dedi. Ama eşim bir çırpıda eşofmanı indirmişti bile. Tülay’a gel yakından bak dedi. O da gelip yanı başıma oturdu. Ben hala uyuyor numarası yapıyordum, Neşe’nin yüzü bana dönüktü. Tülay’ınsa arkası bana doğru dönüktü. Eşim    bir de istersen dokun bir kere demez mi. Tülay fırsat bu fırsat benim yarağı eline aldı aşağı yukarı oynuyordu.    ‘Ooo gerçekten harika’ dedi. Bende uyuyor numarasıyla Tülay’ın götüne elimi sürttüm ve yavaş yavaş oynatarak güzel poposunu okşuyordum.Birden Tülay eşime sordu ‘kız hiç ağzına aldın mı’ diye. Eşim hayır deyince, ‘Kız aptalmısın insan bunu ağzına almaz mı, onun için içine    almakta zorlanıyorsun’ dedi. O da sen olsan alırmısın deyince. komşu kızı ‘kızmazsan şimdi bile yalamak istiyorum’ dedi. Eşim de ‘uyuyor zaten duymaz yala bakalım’ deyince Tülay yılların yarağa vermiş olduğu açlıkla benim yarağı ağzına aldı. O anda ben gözlerimi açtım,    eşim şaşırmıştı. Tülay’sa uyanık olduğumun baştan farkındaydı zaten. Eşim gözlerimin içine baka kaldı ama koşu kızı hiç durmadı bile hala yalıyordu. Ben hemen eşimi soydum. Biraz itiraz eder gibi oldu ama razı oldu. Ne de olsa kendi başlatmıştı. Başladım Neşe’nin    amını yalamaya. Bu arada Tülay benim yarağı ağzına almış harika bir şekilde sakso çekiyordu. Daha sonra sırtüstü uzandım ve eşimi yarağımın üstüne oturttum. Biraz üzerimde zıpladıktan sonra eşim boşaldı. Ben ise boşalmadığım için sikim hala dimdik Tülay’a bakıyordu.    Bu arada Tülay da eliyle amını okşuyordu. Eşim birden ‘Tülay zaten olan oldu bari istiyorsan sen de otur üstüne, baksana dimdik duruyor’ derdemez Tülay bir hamlede çırılçıplak kaldı ve yarağımın üzerine kendini bıraktı. Köküne kadar sikimi içine alınca derin bir ooh çekti ve üzerime yığıldı. Ben hemen hatunun memelerini emmeye ve uçlarını ısırmaya başladım. Benim emmelerimle Tülay kendine geldi ve önce kalçalarını hafif hafif oynatarak sikimi içinde gezindirdi ve sonra yavaş yavaş üzerimde zıplamaya başladı. Tülay’ın amcığı kaymak gibiydi. Her    içine alışında kız derin bir ooh çekiyordu. Bir müddet üzerimde zıplattığım Tülay’ı sonra altıma aldım. Bacaklarını iyice açan Tülay’a yavaş    yavaş yarağımı yerleştirdim ve köküne kadar sokunca yarağım dibindeyken memelerine yumuldum Tülay’ın. Yarak içindeyken memelerinin yalanması komşu kızını çıldırtmıştı. Altımda .    zevkten kıvranıyor, kesik kesik inliyordu. Sonra yavaş yavaş yarağımı sokup çıkarmaya başladım. Tülay’a her yüklenişimde kız altımda zevkten kıvranıyordu. Arada bir sikimi köküne kadar sokuyor ve o muhteşem memelerine tekrar yumuluyordum. İkiz harikaların başını ısıra ısıra Tülay’ı deli ettikten sonra    amcığına köklemeye kaldığım yerden ve daha sert bir şekilde devam .    ediyordum. Hele Ben Tülay’a köklerken Neşe’nin arkadan taşaklarımı ve Tülay’a girip çıkan sikimi yalaması hepimizi zevkin doruklarına çıkarmıştı. Altımda en az 3-4 kez boşalan Tülay’ın ardından Tülay’ın derinliklerine boşalma sırası    bendeydi. Ve son yüklenişimle tüm menilerimi komşu kızının çıtır amcığına boşalttım. Birkaç dakika öylece kaldıktan sonra hepimiz toparlandık ve birer    sigara yaktık. Tülay ikimize de çok teşekkür etti. Sigaralar bittikten sonra Neşe uyumaya gitti. Biz de Tülay’la baş başa kaldık.    Daha Tülay yarağıma doymamıştı. Tabi ki Ben de Tülay’ın çıtır vücuduna. O gece Tülay’a 5 posta daha kaydım. Tülay yarağa doyunca sabaha karşı evine gitti.Sabah uyandığımızda Neşe bu olayın gizli kalması ve bir daha yaşanmaması için benden söz aldı. Aynı sözü Tülay’dan da aldı. Ama yarağımın tadına alışan Tülay ancak 1 ay dayanabildi. Dün akşam eşimin 2 saatliğine komşuya gitmesini    fırsat bilip hemen yarağımın başına oturdu. Anlaşılan gittiği yere kadar iki karım olacak.Gönderen: Komşucu

Çapa escort
Çatalca escort
Etiler escort

üst komşu ayten

Slm ben antalyadan gökhan size anlatacagım olay 30.06.06 tarihinde basımdan gecti o gün annem memlekete gitmişti bende 15 yasındaydım üst komsunun cep tlfnu bozulmuş ben oişlerden anladıgım için beni cagırdı içeri girdim aklımdan onu hep sikmek gecerdi içeri girdim kısa sort giymişti geçip oturdum tlfnu elime aldım incelerken oda geldi koltgun kenarına oturdu birden dayanamayım dudaklarına yapıştımve oda istiyordu snra gögüslerini yaladım ve amını açıp yaragım kökledim barden ah diye ses geldi ama ben durmuycaktım ve dahada soktum snra domaltıp göt deligine soktum ve bugunle 4 gün oldu artık hergün sikişiyoruz o zaten orospu gibiymiş masaj salonuna gelen erkeklere hem masaj apıyor hemde parayla kendini siktiriyomuş ama onu artık ben satacam nasıl ama

14yaşındaki alt komşu merve

Arkadaşlar lafı uzatmıycam 22 yaşında genç bir erkegim alt komşumuz olan güzel kız merve yaşına ragmen seksi çekici bir kızdı bir gün akşam bizimkilerin evde olmadıgı bi gün kapı çaldı üzerinde boydan bir elbise diz kapagı izasında bitiyodu sikim bi, anda dimdik oldu bana şay ıııııı yapamadıgım bi ders varda türkçede yardeımcı olurmusun dedi tabi dedim içeri geçti biden kendimi kaybedim elbiseinini altından kaLÇALERINI OLŞADIM Bİ ŞEY DEMEDİ AMA SOYMAYA BAŞLARKEN TEPKİ VERDİ AMA NAFİLE AZMIŞIM ÇIKARDIM NEFES ALIŞLARI HIZLANDI SADECE BEYAZ DONU KALDI YAPAMMA DİYE ÇIGLIK ATTTI SUSUS DEDİM MERVEYE KORKMA VE ÇIRILÇIPLAKTI DARACIK AMI VE GÖTÜ MÜKEEMMELDİ DOMALTIP SOKMAYA ÇALIŞIRKRN ACI ÇEKİYODU SİKİMİ VE MERVENİN GÖT DELİGİNİ KREMLEDİM YAVAŞ YAVAŞ SOKUYODUM ÇIGLIKLŞARA BOGULDU VE KAN GELMEYE BAŞLADI DAHA SONRA AMINA SOKMAYA BAŞLADIM MERVE BAYILDI BAYILACAK BENDE BOŞALDIM BOŞALICAM KESTİM VE AKANMENİLERİMİ VÜCUDUNDA GEZDİRDİM BU ANLLALTIGIM OALY 1 AYLLIK ODUR BUDUR HEP ONU ARZULAYIP SİKİYORUM
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

doktorun karısı ve komşu

Merhaba ben elektronik teknisyeni olarak çalısıyorum.işim gereğide gecemgündüzüm pek belli olmuyor.Yaşadığım olay bir ay önce oldu. Eşim kadınhastalıkları ile ilgili bazı problemleri olduğu için 6 aydır birlikte olamıyoruzve ben bizim apartmandaki doktorun karısını hayal ederek masturbasyonyapıyorum.Apartmanda karşılaştığımız zamanlar herkesle olduğu gibi onunladaselamlaşıyoruz.bir gün akşam saat 8 civarında işten döndüm eve çıkıyordum tamdoktorun dairesinin önünden geçerken kapı açıldı seksi görüntüsü ve seksi sesiile niyazi bey bakarmısınız oldu benim içimin yağı erimişti zaten o sese buyurunhandan hanım dedim.Eşinin nöbetci olduğunu ve televizyonun çalışmadığını bakıpbakamayacağımı sordu aman tanrım ne demek tam istediğim fırsat deyip girdimiçeri odaya girdiğimde bir başka afetin daha orada olduğunu gördüm tanıştırdıadı banu imiş oda eşinin çalıştığı hastahanede bir doktorun eşi imiş halklailişkiler uzmanıymış. handan yeni çay yaptım önce bir bardak çay içmemi söyledi ve mutfağa gitti ben televizyona baktım çok basit antenkablosu kısa devre olmuş o gelene kadar hemen hallettim ama gözümü banudanayıramıyorum mini etek ve badi giymiş vucudunun bütün güzelliğini sergiliyorbenim alet zaten eve girer girmez hareketlenmişti. banuda belliki farketti vehoşlandı sürekli şekil değiştirip duruyor neyse çay geldi içmeye başladık benkumandayı aldım tv kanallarını kontrol ediyordum birden kalakaldım çünkü pornofilim vardı ekranda meğer video açıkmış porno flim seyrediyorlarmış bendekapatmadım seyretmeye başladım banu ile handan yan yana oturuyorlardı bir baktımbirbirlrini okşuyorlar bende onları seyretmeye başladım handan kalktı yanımageldi önüme diz çöktü ve 21 cm lik kalın yarağımı pantolonumdan çıkardı görürgörmez irkildi banuya bak böyle yarak gördünmü ne seninkinde ne benimkinde böyleyarak var hemen gel dedi ve ağzına alıp yalamaya başladı banu hemen soyunupyanımıza geldi aman yarabbi o ne harika vucut öyle taş gibi dimdik her şeyi ayakta önüme geldi amını yalamaya dilimi amının içine sokmayabaşladım.bu arada handan yarağımı vantuz gibi emiyordu kocaman oldu yarağımbanunun amını öyle bir yaladım ki suları akmaya başladı hemen beni soydular vebanu yarağımı üstüne oturdu daracık amı sanki hiç sikilmemiş gibiydi yarağımönce zorlandı ama amının suları sayesinde girdi üzerimde kalkıp inmeyebaşladı.bu sefer handan amını ağzıma dayadı ve handanın amını klitrosunuyalamaya başladım bu arada ben banunun içine boşaldım. Oda önüme çömelipyarağımı yalamaya başladı ve tekrar kaldırdı handana dedimki seni domaltaraksikmeyi hayal ettim hep şimdi gerçeğini yapmaya sıra geldi domal dedim ellerinikanepeye dayadı ve domaldı arkasına geçtim yavaşca amının kenarına sürtmeyebaşladım hadi sok duma sik beni parçala amımı diyor yalvarıyordu hiç beklemediğibir anda birdenbire bir soktum köküne kadar nasıl bağırdı kulaklarımızıçınlattıhılı hızlı gidip gelmeye başladım zevkten uçuyordu bu arada kaç defa boşaldı hatılamıyorum boşalacağım zaman yarağımı çıkarttımikisiin brden ağzınaboşaldım tekrar yalamaya başladılar banu benide aynı böyle sik erkeğim diyerekyarağımı yalamaya başladı handanda banunu amını yiyecekmiş gibi yalamaya başladıçok geçmeden benim özgürlük abidesi eski kıvamına geldi banu aynı pozisyonu aldıve domaldı oyalanmadan yarağımı banunun amına soktum köküne kadar taşaklarımgirecekti needeyse onuda bağırta bağırta siktim güzelce banunun amınaboşaldım.saate bir baktım 11 olmuş hemen duş aldım ve ayrıldım Göttende sikmemiistediler ama ben yapmadım belki belki başka zaman…..

komşu kiziii-3

| Artık buişin geridönüşü olamazdıkarımın da rızasıyla olacaktı bu iş,Nurcanla karım yan yanayatmış bende karımın arkasına sokulmuştum.Karım gecelikle nurcanda kısa şortla yatağa girmişlerdi.Ben hemen karımın arkasına yanaşıp geceliğinin altından kilotunu çıkarmaya çalışıyordum.Karımda nazlanıp bana mani olmaya çalışıyordu.Nurcanda bizim oynaşmalarımızı anlayıp kıs kıs gülüyordu.Daha fazla dayanamayan karım götünü bana teslim etmişti.Bir ylandan karıma geçirmeye çalışırken diğer yandan sağ elimi uzatarak nurcanın bacaklarını okşamaya çalışıyordum.Benim nurcanı okşadığımı farkeden karım da nurcanın memelerini sevmeye başlamıştı.Artık ikiside kıvama geliyordu.Hemen hiç konuşmadan nurcanı kolundan çekerek aramıza almıştım,buna ikiside ses çıkarmamıştı.Nurcan ortamıza yatmaz hemen karımın gözlerine bakıp ona göz kırparak nurcanın dudaklarına yapışmıştım.Bir yandan nurcanı emerken diğer yandan sikimi karımın ağzına vermiştim.Artık dünya yıkılsa önemi yoktu.Bir tarafta 16 yaşındaki komşu kızını öperken diğer yandanda karıma sakso çektiriyordum.Kendimi onlara bırakmış arka üstü yatarak onları izlemeye başlamıştım.Bu sefer nurcan sikimi yalarken hanımda amını ağzıma dayamıştı.Sanki daha önce bu pozizyonu yapmışlar gibi bir hava yaratıyorlardı.Daha fazla dayanamayarak nurcanı sırt üstü yatırarak karımı nurcanın amına doğru bastırarak onu yalamasını istemiştim.Karımda dünden razıymış gibi bana gülümseyerek taze amı yalamaya başlamıştı.Nurcanın zevk çığlıkları duvarda yankılanıyordu.Hanımın kuluğına iyice eğilerek iyi yala o amcığı üç gün önce ben deldim benim sikimden sonra senin dilinde tadına bakıyır diye söylemiştim.Karımda anlamıştım zatan denizden geldikten sonra nurcanın yüz ifadesinden diye söylemişti.Karımda artık yana çekilip nurcana girmem için bana yol vermişti.Ben yavaş yavaş 20 cm lik yarrağımla nurcanın amında yol almaya çalışırken hanımda fazla bağırmasın dile nurcanın dudaklarına yumulup onları öpmeye yalamaya başlamıştı.Artık küçük lolıtamız benem ve karımın altında zevk çığlıkları atmaya başlamıştı.Sanki başka bir dünyüdaydım.Altımda 16 yaşında bir lolita hemde karımın gözü önünde bundan daha iyi bir şey olabilirmi diye düşünüyordum.İnanın o gece nurcanı önlü arkalı kaç kez orgazm çığlıkları attırdığımı ben bile sayamadım.Cumartesi-pazar üçümüz yataktan çıkmadan seks yapmıştık.Artık iki karım vardı,ya tek tek yada gurup yapıyordum.Herkes hayatından memnundu .Bu böyle 15 gün yani nurcanın annesi gelene kadar devam etti.Şimdiki planımız 38 yaşındaki nurcanın annesini aramıza alıp gurubu dörtlemeyi planlıyoruz.Çünkü bu plan kızından yani lolitamızdan çıktı.Geçen gece nurcanla hanım sikimi beraber yalarken nurcan abi biliyormusun annem her akşam babamın geçen sene gelirken getirdiği yapma yarrakla kendini avutuyor.Onunda bu yarraktan faydalanması ne güzel olur,zaten annemin anlattığına göre,babamın almanyada evinde bir alman karısıyla yaşadığını biliyordu.Nasılsa emekli olduktan sonra gelecek diye mecburen katlanmak zorunda diye söylemişti.öyle değilmi hakan abi babam orda hayatını yaşarken annem her gece soğuk yapma penisle kendini avutuyordu.Eğer istersen bizim haberimiz yokmuş gibi onuda memnun etsen çok iyi olur demişti.Hanıma dönerek ne dersin diye sormuştu.Hanımda ha bir ha iki belki daha zevkli olur diyerek okeylemişti.Bakalım neler olacak…………

istanbul rus escort
Adalar escort
Mecidiyeköy escort

sexi komsu

Ben 18 yasında bir gencim olay gecen sene tammuz ayında ben tatilden geldikten sonra oldu .birtek ben gelmistim tatilden ve evde yalnızdım. bir gün 24 yasında ebru adında komsumuz aksama dogru kapıyı caldı. sıfır kollu tisört ve yarım bir taytı vardı. onu görünce cılgına döndüm.beni filim izlemeye cagırdı ve “evde kimse yok canim sıkılıyo” dedi ve tamam geliyorum dedim. asagı indim ve ne filmi seyredecegiz diye sordum ve bana askın cazibesi adında bir film izletecigi söyledi . filmin icinde sex sahneleri boldu ve penisim acyip sert oldu ve kalktı. onunkı de farklı degildi herhalde bana artık buyudun boyle seyler izleyebilirsin dedi .bana penisinin boyu kac cm diye sordu . cok sasırmıstım irden afalladım ve kızararak 17 cm dedim bana tam bana göre dedi bana direk benimle yatarmısın dedi bende niye olmasın dedim ve direk üstüne atladım. zaten okadar sexidi ki hic beklemedim .ellerim le oksamaya daha sonra yalamya basladım sikimi ammina bastırım tahatlar gibi oluyaordum hamem üstünü cıkardı bana sok dedi ama ben yalamaya basladım zevkten bosalma durumuna gelmistim nerdeyse artık beklemeden amına yavasca soktum tırnaklarını sırtında hissediyordum ama vız .pompalama basladım becer beni becer beni diye bagırıyordu sonra dudaklarını dudaklarınna degdirerk öpüstük bana arkamdan sok dedi bemde yavas yavas soktum va birden cıglık atarak yavas dedi orda bosaldım zaten. beni altına lrak sıra bende dedi sikimi tekrar amina sokarak üstümde zıplamaya basladı ben bacaklarımı ve memelerini oksuyordum ” ah uh hadi hadi “sesleri cıkattıyordu bu beni cok tahrık etmisti aynı anda bosaldık ve ben bu zevki hic biseye degismezdim . sonra bunlar böyle 1 ay daha devam etti .ama ilk tecrubemdi ve süperdi.herkese yavsiye ederim

komşu kızları

Merhaba ben ankarnın Dindar sayılabilecek mahallelerinden birinde oturuyordum simdi tasındık… bu olay 2 yıl önce oldu.. Her günMerhaba ben ankarnın Dindar sayılabilecek mahallelerinden birinde oturuyordum simdi tasındık… bu olay 2 yıl önce oldu.. Her gün aksam Dısarda otururduk Tüm kılar ile aram iyiydi. O mahallede onları anlayabilen tek erkek bendim.. karsı komsumuz bir geni aileydi büyük babaları tüm aile ile bir apartmanda oturuyordu.. Karsı komsumuzun bir sürü torunu vardı benim sansımdanda nerdeyse hepsi kızdı birisi çok küçüktü diğerler ya benle yasıt ya benden bir yas kçüktü bir gün en büyükleri ile bahçede birbirimizi kovalarken yakaladığımda göz göze geldik ve öpüsmeye basladık.. Mahallede bir erkek arkadsım vardı osman isimli hep beraber anlastık.. ve osmanların kömürlüğünde bulusmaya karar verdik.. küçücük kömürlüğe 7-8 kisi girmistik en büyükleri ben olduğum için en büyük kız bana düsmüstü.. hersey önce utanma ile basladı sopnra olaylar gittikçe ilerledi kısık sels yapma yerine ah oh sözleri gelmeye basladı tuğba benim beraber olduğum kızın her tarafını yalıyordum deli olacaktı parmağım ile küçücük şeftalisini oksuyordum altımda kıvranıyır bense ates gibi yanıyordum sokmak istiyordum müsade etmiyordu bisey olmaz hadi diyerek ikna etmeye çalsısıyordum en sonunda o istemesede bir yolunu bulup zorla geçirdim altımdan hiç biyere kımıldayamıyordu.. ve sonuna kadar kökledim bağırıyordu yeter çık nolur çık diyordu ama azmıstım artık bırakırmıydım kömürlükteki herkes işini bırakıp bize bakmaya aşladı benswe hiç aldırıs etmeden köklüyordum acı çığlıkları bitmis sevkten inlemeler baslamıstı.. bosalacaktım dısarı çıkıp o limon göğüslerine bosaldım anltamam çok zevkliydi.. gööttende sikmek istedim tam tamin olamamıstım.. iyice tükürkledim ben ittirdikçe o ahlıyor bir türlü girmiyordu yeter sözlerine aldıtıs etmeden iyice tükürükleyip zorlayarak soktum en sonunda girmisti yarısına kadkar sıcacık götüne kökledim.. ve en sonunda orgazm olmustu bende birkezde götüne bosalmıstım karaincisisnin her tarafı döl olmus. o günden belli bir sürwe sonra mahahaleden tasındık o günden beride birdaha görmedim ama onun amından çıkanl kanlalar doluy olan kilodumu hala saklıyorumm… bir yandanda üzlüyorum bu kız kızlığı bozulunca ne yaptı diye.. ailesi çok tutcuydu

Komşu teyze sex delisi çıktı

Merhaba sex hikaye okurları ben 20 yasında bır gencım bizim Necla adında 49 yaşında bir komşumuz var. Necla teyze derdim ona hep. Ama kocaman memeleri ve kalçaları her zaman aklımı başımdan almıştır. 31 çekerken falan sürekli hayallerimi süslemeye başlamıştı bu kadın. Çok sık bize gelirdi. Ben de o her geldiğinde onun o mükemmel vücudunu izler kendime 31 malzemesi çıkartırdım.
birgün bizimkilerle sohbet ederken uzak sayılabilecek bir semtteen birşeyler almak istediğini,ama tek başına gidemeyeceğini söyledi,ben hiç durmadan atladım tabi,beraber gidelim necla teyze ne dersin dedim…tabi neden olmasın aslan gibi delikanlısun dedi…ben bian önce ertesi gün olmasını bekliyordum…gece yatkta bayağı hayaller kurdum,daha önce bikaç kere otobüste fort yapmıştım ama ilk defa tanıdığım birine yapacaktım…uykuya dalana kadar sikim inmedi…nihayet ertesi gün kapımızı çaldı ve gidiyoruz dedi…durağa gittik ve beklemeye başladık,5 dakika sonra kalabalık otobüsümüz geldi…
necla teyze çok kalabalık istersen  biraz bekleyelim demez mi…necla teyze,bu saatte boş otobüs gelmez binelim bence dedim,tamam ozaman dedi ve bindik…tabi ben hemen arkasındaki yerimi aldım,ama daha sürtünmeden sikim kalktı,necla teyze bir karış kadar önümde olmasına rağmen sürtünmeye ccesaret edemiyordum,ne tepki vereceğini bilemedim için korkuyordum,işin ucunda rezil olmak da vardı…biraz ileriye doğru gittik ben birazcık daha yaklaştım necla teyzeye,biyandan da otobüse daha çok kişi binsin diye bekliyordum,nihayet otobüs insan alamayacak kadar doldu ben artık iyice zevke gelmiştim henüz sürtünmememe rağmen…
yavaşça ve dikkatli bir şekilde elimin üstünü necle teyzenin baldırına değdirdim,baktım tepki vermedi,biraz o şekilde tuttuktan sonra birden döndü bana yüzünü necle teyze,eyvah kızıcak bana dedim,çok korktum,ama neyseki birşey demedi ve konuşmaya başladık…yoruldun mu iyi misin falan dedi bende iyiyim dedim tamam dedi…şimdi yüzyüze bakıyorduk ve konuşuyorduk…cesaretimi topladım ve necla teyzeye sikimi vurmaya başaldım,tepki vermiyordu hala,bu beni hem cesartlendiriyor hem de korkutuyordu..artık nolursa olsun dedim ve iyice vücudumu ona değdirmeye başladım,zaten kalkık olan sikim hemen bacakarasını buldu…
uzun eteğin arasından vücuduna değdirmek mükemmel bir histi…konuşmuyor ve birbirimizin yüzüne bakmıyorduk…bisüre böyle devam etti,sonra ben necla teyze otobüs çok kalablık oldu yaa,kusura bakma çok yaklaştık ama napalım,itersen yerdeğiştirelim dedim,o da yok yok evladım gerek yok iyi böyle dedi,peki dedim ve iyice abanmaya başladım amına…zor da olsa necla teyze arkasını dönüp demire dirceklerini koydu ve bu haliyle önemde domalmış vaziyette duruyordu…acaba bilerek mi yaptı yoksa sıkıldığı için mi yaptı anlamamıştım…
o domaldıkça ben de götüne abanmaya devam ett,im…tepkisizliği oşuna gittiğinin göstergesiydi diye düşündüm ve bu sefer işi abartıp sağa sola hareket ederek sikimi götünün her yerine değdirmeye başladım…işi abartım iki elimle de necla teyzenin götünü avuçlayıp sıkıyordum…hiç yaşamadığım bir duyguydu,neredeyse boşalacaktım…necla teyzeyi doğrultup kendime döndürdüm tekrar…necla teyze bana kızgın mısın dedim,neden evladım dedi,sana karşı elimde olmadan bu olayları yaşadığımız için dedim…aslında ilk başta kızmıştım ama yabancı erkekler dayanacağına sen dayan daha iyi diye düşündüm,hem sonra hoşuma gitmeye başladı demez mi…dünyalar benim oldu…
necla teyze çok güzelsin,seni çok beğeniyorum dedim,o şaşırdı,ben ondan daha fazla şaşırdım,neden bunu söyledim  bilmiyorum,ağzımdan çıkıverdi birden…bu arada hm konuşuyor hem de sikimi amına sürtüp elimle arkadan kalçalaırını okşuyordum…artık onun da hoşuna gittiğini anlamıştım…konuşma giderek beni heyecanlandırmaya başladı,ve necla teyze bana oğlum ben evliyim biliyorun,üstelik annen yaşlındayım,böyle bişeyi nasıl düşünürsün dedi…ben sadece kocamla beraber oldum,ondan bşakasıyla asla olmam dedi…tamam necla teyze haklısın dedim,illaki seks yapmaya gerek yok,sevg,ilim ol yeter,sadece öpüşürüz elleşiriz dedim,olmaz falan dedi,yine arkasını döndü…dönerken sikim eline değdi ,arkasını döndüğü anda avuçiçi sikime denkgelecek şekilde kaldı ve snki sikimi avuçluyor gibi hissettim ve bu benim sonum oldu…öyle fazla boşalmıştım ki pantolonumun öün sırılsıklam olmuştu…
sikim inmeye başlamıştı ama hala necla teyzenin güzel götüne dayanıyordum…nihayet ineceğimiz durağa geldik ve indik..bir süre yürüükten sonra necla teyze bana hayır olmaz dedi birden bire,anlamamıştım,ne olmaz diye sordum…otobüsteki teklifini kabul   edemem dedi,ben kabuşllenmiş bir şekilde peki oldu tamam deyip kapatıtm konuyu…özür diledim bir daha böyle birşey olmayacağını söyledim…ama tabiki bu güzel yolculuğun bir de geri dönüşü vardı…onu da daha sonra yazarım belki…haaa bu arada necla teyzeyle iyice yakınlaştık,sanki aynı yaştaki iki arkadaş,komşu gibi muhabbet edip sevişiyorduk…o otobüs yolculuğu hayatımın en güzel yolculuyuğdu,fırsat bulduğumuzda otobüste,çok ddaha iyi fırsat olunca necla teyzenin evinde sürtünmeye devam